Onsdag...

Jag har upplevt natt sa enastaende ovanligt!!
HANNA VAKNADE KLOCKAN 06:45 idag, helt klarvaken och pigg. De ni!!
Jag vart chockad sjalv...

Sjalv slog jag upp ogonen 5 imorse PLING... Sen lag man och stirrade... men nu har vi gatt upp, jag, Hanna, Rich och Avalea. Julia menar pa att hon ar uppe 7 varje morgon, men det verkar mer som att det ar Rich som har morgonpasset i det har huset.. hahaha... miss timeoptimist!

Igar var vi som sagt ute och akte den snabba baten... det var HUUUUUUUUUUR kul som helst eftersom det var molnigt ute sa var det stooora vagor pa sjon.
Han som korde och guidade oss pa baten beskrev laget ute pa sjon som: Really fun! =)
Synd nog sa har man pajjat arslet efter att man suttit 36 timmar pa vagen hit, sa man kan ju typ sitta i 10 minuter innan roven domnar bort. Gaah!

Idag blir det nog SHOPPING (wihiiiiii)  eftersom regnet fortfarande inte har passerat oss... men imonn ar hettan tillbaka igen... bra det, for Hanna och jag ser ut som 2 albinos jamfort med alla solbranda surfers har.

Backpacking sidan ar sjuuukt seg... det tar typ 18 timmar att ladda upp en bild sa nu lagger jag in dom har istallet....

Jaja.. jag skriver mer ikvall, nu kurrar magen som besatt... Breakfast time.

Ta hand om er!!

    

image114

Sahar sag det ut hos oss klockan 7 imorse... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0