Mina sista ord fran Paihia!

Hej!
Idag ar det med tarar i ogonen jag skriver. Det ar saaa jobbigt aven om man vet vad som vantar hemma. Hjalmar, jobb och alla polare.
MEN... det ar andaaa sa jakla sorgligt. Man har kommit in i gemenskapen har IGEN... livet ar sa jakla enkelt harnere. (kan det vara for att vi har semester och bara glider hela dagarna.. haha)
Manniskorna har ar sa lyckliga och oppna.

Om 5 timmar aker vi till Auckland med buss och imorgon Torsdag kl14.20 (Onsdagnatt 02.20 svensk tid) flyger vi ut fran Auckland.
Framme pa arlanda 10.45 fredag svensk tid. Min kille =) ska hamta oss.

MEN MEN MEN.... det ar en myyyycket tung dag for oss idag.... svart att beskriva i ord. Men pa en manad har vi upplevt mer an jag kommer gora resten av aret.
Bara det att Avalea har borjar krypa, fatt en tand, langre har, biter pa tarna, petar nasan... ja man har sett henne upptacka sa mycket nya saker... och nar jag tanker pa DET... hur fort DET har gatt.
Da kan jag inte lata bli att undra hur FORT livet egentligen passerar.

Okej okej... jag ar lite sentimental nu for vi spelar depp depp depp musik!
Nu ska vi aka in till Paihia och paddla kajak, det sista vi gor har i Bay of Islands, Paihia!!

Vi hors in Sweden alla!

JULIA I LOVE YOU!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0