Ledsen...

Idag ar det mandag. Nast sista dag i Paihia. Jag ar jatte jatteledsen for det...
Tiden har ju inte direkt sniglat fram, snarare gatt i ljusets hastighet.
Och nu nar det ar sa fiiiint vader vareeenda dag. =(
SNYYYYYYYYYYFT!! JAG LANGTAR INTE HEM men jag LANGTAR efter er alla!!!
Kan vi inte bara ta vart pick och pack och bosatta oss harnere allihop? Iallafall mellan november och mars? 
Nu ska man hem till slask, morker och ett hockeylag som ligger langst ner i tabellen. =( 
AAaaaaaaaaaaaaah.... min kille ska hamta oss pa arlanda. Jattesnallt, jag kommer krama om honom i 25 minuter nar jag traffar honom. Han borde ha varit har med oss nu! I paradiset!

Ah nu ska jag ta och fixa lite med korten... och falla lite tarar.

Puss och kram pa er!


Kommentarer
Postat av: eva

var ligger de nånstans?

2008-01-27 @ 21:53:05
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: eva

åh :D
vad gör du där nere?
Australien är mitt paradis på jorden! :)

2008-01-28 @ 07:23:11
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0