HEYYA!

Idag ar det molnigt vilket inte jag har nantiiing emot. Vi pressade som sagt i solen hela dagen igar... och DAMN om det kanns i huden. Brande nog oss litegrann... men det ar mer brunt an rott sa...

Idag ska vi aka till Nya Zeelands storsta trad. Later kul va?
Tydligen ska det vara massivt!
For Hanna och mig blir det en fredagskvall med dans och tva-tre drinkar i baren. Inte en vild kvall men rolig.

Jag vill sa garna beratta om Julia Jones sjuka drommar... hon ar ju bara for rolig alltsa!!
Den ar inte rumsren men jag har fatt for mig att alla som laser (om det nu ar nan enda som laser) ar myndiga.
Okej...

Julia dromde en natt att hon gick runt med Rich's organ i sin ficka. Han hade alltsa ingen pa plats och nar han ville ha den sa fick han lana den av Julia ur hennes ficka och knyta fast den i kulorna med ett sant dar snore med en boll pa som sitter pa toppluvor. HAHAHAHAHAHAAA!!

Hur ska man tolka den drommen?? I OWN HIM!!!

Ja herrejosses... nog har man skrattat bade 100 och 200 ganger denna manaden. Vi ar sa galna nar vi umgas!!
Det kanns att det snart ar dax for hemfard och jag far en tar i ogat.
2 ar innan man kan komma hit igen... TANK TANK TANK om jag hade kunnat fa med mig Hjalmar!!
Men vem vet hur det ser ut om 2 ar oxa... mycket kan ha forandrats. =)

Hur som haver. Om Julia Jones alias "my soulsister" tanker stanna kvar har sa ar det vartannat ar som galler om det gar.

Nu kom Rich hem sa nu ska vi aka.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Om du har fantasi så kan du gissa bilden i min blogg! INGEN har hittils lyckats komma med det rätta svaret :)

2008-01-24 @ 23:39:52
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt hjälp med att
byta header. bra blogg du har förresten.

2008-01-24 @ 23:48:55
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

fy fan för dig :P :) nämen fan va kul!!

2008-01-25 @ 00:06:09
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0