Fredag.

Good day!
Inte sa mycket har hant sen jag skrev sist. Vi hade grillfest igar och det var skoj.. alla ar sa himla trevliga.
Men vid 22 borjade Hanna och jag gaspa ikapp... Fortfarande inte kommit in i tidsskillnaden annu. Men det blir battre och battre. 

Avalea har borjat krypa igar och jag har fatt det pa film. =) Pa bara nagra dagar har man verkligen sett hur fort det verkligen gar. 

Imonn ska Hanna och jag rida hastar i havet och pa Tisdag ska vi aka buss efter "ninty mile beach", som ar precis vad det later som... 90 miles vit sandstrand, och sova over i ett hotell pa beachen. Dar ska vi aka FYRHJULING i sanden och pulka i sanddynorna. =) KUUUUUL!!!!

Na jag hade ingen inspiration att skriva natt nu...

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0