Bilder...

image129

Brudarna i baren i koket! =)

Varan masterkock! Hanna och jag vantar pa Julia. Parrrtytime!!

Bastis med cigg! Roker baaaaara jattesallan!  Vi tre och ??haha!

 Min fot efter en helkvall pa dansgolvet! =)


OCH MAGDALENA!! DET HAR AR FOR DIG!!
Vi har ju som du vet haft lite spaning at dig tills du ska komma hit! Och har ar dom vi gillade mest som hade mest potential och verkade vara nanting for dig att byta dreggel med... HAHAHAHAHA!!

Kandidat nummer 1:
 Lloyd 18 ar. Jobbar for Rich pa parasailbaten, Rich ar osaker pa om han ar oskuld eller inte, han tror dock att han nog har sin oskuld kvar att ge. Traffade aven hans familj som var suuupernajs. =) Nar vi berattade om dig ville han mer an garna stalla upp pa en bild.

Kandidat nummer 2:
 Lloyds kompis som vi tyvarr har glomt namnet pa. Vaaaaldigt trevlig kille pa 19 ar som bor i Auckland och studerar business. Lloyd vart lite svartis nar vi tog ett kort pa hans kompis.
-Heey, dont steal my girl.  =)
Verkar vara en lugn och sympatisk kille med mycket humor.

Nu ska vi ata mexican food. Idag har vi baaaaaara legat pa beachen och lapat sol sa jag har inget mer att tillagga.

Puss till er!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

roliga bilder :)

2008-01-24 @ 08:10:18
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Magdalena

hahahaha tur att det är några som letar kille till mig när jag inte har tid själv =)Ni får väl ta med er dom hem till sverige så man får träffa dom ;) hahaha

2008-01-24 @ 21:20:43
Postat av: Anna Panna

snygga brudar i baren =)

2008-01-24 @ 21:22:01
URL: http://www.nogg.se/qeso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0