Adrenalinkick!!

Yes, idag har vi varit pa shopping i Whungarei!! 
Jag LOVE it! Det ar saaaa billigt mot hemma.... rena adrenalinkicken att sta dar och bladdra i kladerna!!! =)
Man vill ha ALLT ALLT ALLT, men man kan inte kopa preciiis allt man vill ha... jag har redan prooobleeem med att fa igen min resvaska. =/
Det ar bara det att det ar saaa himla kul nar allt ar halva priset mot hemma + att det ar sommar rea OVERALLT!! Galet galet!! 
Jag har kopt 4 klanningar, 2 kjolar, 3 t-shirtar, 2 par skor, en partyhatt, 3 huvtrojor, ett linne, en keps + klader till Hjalmar... so far!
Och nastan allt pa rea....
Oj oj oj oj oj.....

Hanna star i duschen nu och Julia, Rich och Avalea sover.

Cyklonhelvetet har fortfarande inte dragit forbi men tydligen ska den vara borta imonn eftermiddag.
Och tur ar val det... for nar det ar daligt vader gar vi bara i affarer och det ar inte sa ekonomiskt i langden!

Hoppas ni far en bra dag och en fin borjan pa en ny vecka darhemma.

Vara planer for denna vecka ar att vi ska pa party imonn hos en tjej som fyller ar, pa Onsdag ska vi kajaka i solnedgangen bland oarna och besoka vingardar, det blir skoj, jag ska kopa hem lite vin till min mamma och pappa, pa torsdag tror vi att vi ska till Urupukapuka island och sova over dar. Rena paradiset!!

Jaja.. nu ska jag lata mig i soffan.

Kram.


Kommentarer
Postat av: emma sjöberg

hejhej tjejer. ni verkar ha det underbart. saknar er. hoppas ni mår bra. många kramar från motala.

2008-01-21 @ 12:02:48
Postat av: Brorsan

Kanske dags att titta på en till resväska, på rean.....

2008-01-21 @ 12:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0