Upprörd!!

I helgen har jag jobbat. Heeeela helgen!! Så idag känner jag mig seg, men jag ska jobba till sju ikväll så det är ingen tanke på att sega här inte.

I Aftonbladets sportbilaga i fredags var det en dödsannons för Mora IK på första sidan. Fy fan va osmakligt!
Usch! Det är ABSOLUT inte journalistik, det är elak MOBBING på dom som redan ligger!! 
Ända sedan dom gick upp i Elitserien har Mora fått läsa om hur nertippade och dåliga dom är. Och varje år har dom tagit sig till slutspel!! Utom möjligen i år då....
Hur i H kan man ha en DÖDSANNONS på en förstasida och vara en "seriös" tidning! Nä fytusan.
Där slutade iallafall jag köpa aftonbladet!!
Aldrig någonsin har väl ett lag blivit så utmobbat som Mora IK. Det finns väl åtskilliga lag som har varit sämre genom åren men aldrig nånsin har jag sett på maken till en sådan vuxenmobbing som denna!!
Skäms på er!!!

Jag blir så upprörd bara jag tänker på det. Borde inte bry mig egentligen.
Det är ju vuxna karlar som bjäbbar med varann hit och dit om vilket lag som är bäst och sämst.
Sätt en supporter från varje lag i ett rum och smygfilma. Det skulle bli rena rama dagiset. En klockren dokusåpa!
Sikken underhållning!!! =)

Elitserien är ett enda stort GUBBDAGIS!!

Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: elvenman

Aftonbladet har väl aldrig varit en "seriös tidning" :P

2008-02-14 @ 23:31:51
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0