MORA i chock!

Hela Mora är skakade!
Det är fruktansvärt!

Jag kände inte flickan men jag som alla andra vet på något sett vem hon var ändå, i Mora är man sammanknyten.
Det är på både gott och ont.
Man känner nån syster eller dens granne... eller ja. Ni fattar.

Att det sen har skett ett mord några hundra meter från där jag bor, ger mig RYSNINGAR i hela systemet!
I Mora ska man kunna gå tryggt överallt, lämna ytterdörren olåst, låta bilen stå igång... alltså, DET HÄNDER INTE HÄR!!
Hoppas det är den där idioten dom har gripit nu och måtte han plågas till samma öde!
Det är ju vad man önskar någon som har tagit livet ifrån en 15-årig flicka!

Nä fyfan!

Jag är förkyld idag... det kändes redan igår att det skulle komma.

image196 

Kommentarer
Postat av: ella

värkar som dom iaf vet vem d är..jo du kan gå ut tyvärr träffa hon på nått psykfall:(ush hemskt .ha en bra dag krya på dej=)

2008-02-21 @ 11:04:50
URL: http://ellisgir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0