En holdknapp.

Hej igen!
Min svärmor har varit hit med ingredienserna till en superdupersmarrig kålpudding som jag håller på kockar på nu!
Hon är så himla snäll!!!!! =)
I mitt liv just nu känns det lite halvt KAOS!! Jag är bekymrad.
Min mamma har åkt in och ut på akuten 3 gånger den senaste veckan och det tär lite.
Ens föräldrar ska ju vara starka och friska och aldrig nånsin bli sjuka!!
Så är det ju.
Hon stressar på TOOOOOOOOK för mycket och har ett skyhögt blodtryck. Jag vet preccciiiis vart jag har fått mina stressgener ifrån iaf!
Varför ska man stressa... nu är jag ÅTER där igen.. STRESS SVERIGE! Alltså jag skojar faktiskt inte, men det är ett såååå överstressat land. Ja och vem är jag att säga det då kanske... ? Men jag jämför med the humans jag träffar on the other side. (ni får ursäkta mina engelska inhopp men i like it.. haha)

Ibland önskar jag att man hade nått sorts OFF-LÄGE, typ som på McDonalds har man en "holdknapp" som man trycker på när man ska parkera bilar, som får vänta på sin mat, i McDriven.
Typ ALLT som man tycker är tråkigt eller som inte är bra för en, kan man göra i ett "offläge"... om jag t.ex måste tvätta bilen, dammsuga, laga micron eller när man stressar på TOK för mycket, ja vad som helst, så kan man göra det på "hold". Man bara finns och är men man är i en annan värld i sitt "offläge".
Man trycker sig själv på hold!
Fan va gött det hade varit. Då hade jag offat mig nu tills våren kommer, och i mitt offläge varit på en solig strand sålänge...
Nä fy det där lät illa... men det är en sån dag idag.

Kålpuddingen är i ugnen nu. Så nu ska jag sitta här och uggla, för dammsugit och diskat har jag redan gjort.
Jag lägger in en bild på mitt önskeoffläge!

Ha en bra dag Sverige! DON'T STRESS!!

URUPUKAPUKA ISLAND!! Been there - done that! Take me there right now holdbutton...
image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0