Böööööööööööööööl!!

Åååkk hur länge ska man gå runt och avsky snön nu då?? Jag brukar faktiskt gilla vintern men nu AVSKYR jag den!! Kalla elände!
Sol, bad och värme framför snö, kyla och kalla tår.
Jag försökte med Hjalmar igår att "vi borde flytta söderut älskling". Hahaha.. det gick ju inte sådär vidare faktiskt!....

Min nojja går över. Det är bara det att för 5 dagar sen låg jag på en beach i 32 graders hetta och sööög i mig av solens strålar (med solskyddsfaktor 25 givetvis). Och nu sitter jag här och darrar i vinterkylan.
Det tar ett tag att FATTA! Emma this is Sweden!!
We have the most amazing summers here and YOU know about it, just be patience and it'll come!

- Du är förfan från norden. Kommer man från norden ska man inte flaxa runt över hela världen!
Min killes kommentar på mina ständiga klagor igår.
- Du jag vill inte ens diskutera det där med dig. Du vet ju inte ens skillnaden. Du ska följa med nästa gång!!
- Du, jag åker utomlands varje vecka!
- MEEEN... och hur mycket klimatförändringar upplever du på dina resor????????

Ja alltså... vi är ganska lika han och jag annars... men på det spåret så är vi HEEELT olika.
"Man får ju bara ett minne" säger han!
"Och vad vore livet utan minnen då??"

Jag menar... en platt tv... visst... skitkul att ha verkligen!!
MEN... hur mycket minns man av den där platt tv:n om 10 år när den är out of business?
En resa till andra sidan jorden däremot minns man för evigt i resten av sitt liv!!!!!!

 På heatrow airport på väääg!   På beachen i Russell en vecka sen!

Ja nu ska jag sminka mig och åka till min första dag på jobbet på en månad!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0