29 FEBRUARI!

Unik dag idag... skottdagen! Undrar vad jag gjorde på den för 4 år sen? Jag jobbade antagligen. På McDonalds... Mitt liv såg helt annorlunda ut då iallafall. Idag ska jag jobba till klockan 19.00, sen ska jag gå hem och tillbringa kvällen med min älskling. Imonn är det Blåbärsloppet så vi ska infinna oss i Eldris klockan 9.00! Och på Lördagkväll
blir det HOCKEEEY


klockan 18.30 på 46tummen härhemma, med finmiddag!

På söndag morgon blir det buffé frukost, som vanligt denna söndag, framför TV:n och vasaloppsstarten. :)

Det var helgen i stora drag....

MORA FICK 3 VIKTIGA POÄNG IGÅR! Jihaaa va spännande det va!
Kändes som att man hade varit på ett spinningpass när matchen var slut och luften gick ur en... Gaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0