Varg!

Ni kanske har hört och läst om vargarna som springer runt här i Selja/ Hemus?!
I natt har en varg varit inne på våran gård, vid komposten och snusat runt. 
Jag är inte alls glad över detta! Rädd snarare!
Nu vågar jag inte sätta min fot utanför huset så fort mörkret faller på.
En varg som går runt i bebyggelse är INTE okej!!
En bra varg är en skygg varg, och det är inte normalt när dom vågar sig ända inpå husknutarna.
Adjöss promenader på morgon och kväll, jag sätter inte min fot utanför tomtgränsen efter kl 18!!

Jag ska knäppa kort på spåren imonn, det ser ut som hundspår, fast mycket större, och med två spetsar längst fram efter klorna. Ussss!!

Fy tusan!

Vargen får gärna finnas, i den djupaste skogen, INTE vid mitt hus!
Tänk om han hade fått nos på Felix, han hade ju inte kommit åt honom i buren, men kaninens hjärta hade ju slutat slå, av skräck! Fy vad hemskt!

Idag har Jenny och Mattis varit hit och hälsat på. Trevligt!!
Elvira och Emil har varit här inatt, roligt har vi haft!

Kort kommer senare....

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

de har gått en varg vid ishallen också. nått är ju väldigt fel. dom får gärna springa runt i skogen hur många som helst men inte i närheten av hus och speciellt inte inne vid lägenheterna bredvid ishallen. nej usch håll dig inne. Gott nytt år!!!!

2008-12-29 @ 14:44:55
Postat av: Lisa

Usch vad hemskt med dessa vargar :( Jag blir knäpp! ATt de inte kan få göra något, det är ju sjukt! God fortsättning EMma! kramar.

2008-12-29 @ 19:22:48
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0