En liten bildserie...

Jag tog ett kort precis...
TAKRAS!
Vårt veranda tak förbereder sig för strid...  mot plusgraderna.


Igår var det personalskiva...
Jag skrattade så sminket försvann. Ni förstår snart varför...

 Kvällen började lugnt och fint. Helt galet god mat. Fyfan va gott det var!!

Helén var glad!
 Efterrätten som Andreas gjort var himmelsk!

 Soffan and The little one var glada. Alla förbryllades när Soffan sa:
- Nä, det där med efterrätt e inte min grej.
Men vi som känner våran Soffa vet ju att hon är på sitt lilla gooofiga vis.

Sen började tokigheterna.
Det hör MMS:et fick Fredrik:

Dina bästa arbetspolare längtar efter dig!
 

Jag och Helén kom på att man kunde ha kul med ett par kapsyler, det var DÅ, allt började spåra ur och skratt tårarna började rinna...
 
   Nix, de e inte Elton John. Magdalena heter hon.             
  Ozzy Osborns syrra Soffy!                       

Lite kel i soffan. Kolla inte världens längsta ben!  

 Sen började vi gå mot Pinnen. Kolla in klockstapeln. VACKERT!

 Helén gör en Fredrik hälsning!

 Lillen höll i ölen åt Helén som höll i den åt Sofia.
Magdalena och jag drack endast julmust och vatten.
                                                Mycket gott!


Sista bilden för kvällen... Gerd gick hem, Soffan och Heken gick in på Pinnen.
Magdalena och jag hängde utanför ett tag tills Hjalmar kom och hämtade oss.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni är ju tokiga, men ni verkar ha f*n så kul! Jag är avis. Kram!!

2008-12-07 @ 15:43:01
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Spunk

hehe! ;) Och Anders i den fina tomteluvan med flätor!



Jag kommer att vara hemma i Mora 10-14dec och 21dec-7jan.. Och denna gången måste vi ses!!





2008-12-07 @ 21:18:37
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack för att du gilla hårfärgen men ja.. om man ska börja söka jobb så kanske man ska färga om.. Så man inte ser ut som årets fjortis iaf :) Hihi.. Vet du om de söker jobb nånstans?



Hoppas att du får en bra måndag! Kramar.

2008-12-08 @ 08:57:26
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0