Sms:ing

Helén och jag messar under idol:

Jag:
Jag tror jag dumpar Markus (Fagervall) och tar Kevin Borg nu istället, han känns mer inne, och jävligt kung är han oxå!

Helén:
Det gör inget, jag tar gärna Markus för mig själv. :-) Kevin e jätteduktig men han e lite för smörig....:-)jag tror han vinner. Vi ses i morgon hos Fia.

Jag:
Han är en klass för sig, och han får mer än gärna flotta ner hela mig med sitt smör, mums, jag vill äta honom till frukost. Men hur berättar jag allt det här för Markus? :) Japp, fest imonn, vi ses då. Puss å di.

Helén:
:-D ha ha du e störd du. Det e lugnt jag får väl ta hand om markus... han förstår säkert;-) då får vi ju mer tid ihop:-) guld snö kramar från Orsa.

Jag:
We love snow! Ha så kul i backen imonn. Många bregott kramar från Selja!

Helén:
:-D ska fasen vara först upp i backen imorgon! E som ett litet barn före julafton. :-) kram


Jag:
Heja dig! Ungefär som jag kände mig innan jag hörde Lasse Stefanz nya julplatta för första gången. Som ett barn i väntan på nånting stort, viktigt och mycket speciellt. Haha! Kevin ropar nu. Ajöken!

Hahaha... idioter. Jag sitter härhemma och garvar för mig själv nu, vi är som tolvåringar i tjugosjuåringars kroppar, fast lite snyggare!
Och Lasse Stefanz julplatta var ju bara sådääär.
Helén kommer att surfa på pudersnön nerför backarna i Grönklitt imonn!  
DET är större, mycket större, än Lasse Stefanz nya julplatta.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0