Lars-Krister.


Jag vet inte hur ni reagerade, men jag ställde mig i soffan och hoppade och skrek rätt ut!
Jag talar förstås om ögonblicket igår då Larz Kristerz VANN HELA SKITEN!!
Årets händelse tamejfan!!
Fyfaan vilken glädje det måste ha spirat i husen runt om i landet!
Jävlar alltså...

Vi röstade som dårar, och det var upptaget minst varannan gång.
Såklart så skrev tidningarna efteråt om att Larz Kristerz "skräll"
Vadå skräll?? Hallå!?
Precis som Scotts har Larz Kristerz vecka efter vecka slagit ut de andra banden och står slutligen som vinnare.
Hur får dom detta till en SKRÄLL??

Nu kom det nån...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Larz Kristerz ÄR och VAR bäst. Punkt slut! Det var lika för alla.. och de är ju helt KING!!!!!!! jag skrek jag med, ha ha! God Jul kram på dig gumman!

2008-12-23 @ 11:09:29
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0