Guld!

Nu kommer det sånt där vitt guld från himlen igen!
Mmmm... mer mer mer!!

Jag har MF ikväll, ManFritt. Hjalmar är på Orsa bowling med sina arbetspolare. Så ännu en ensam kväll...
Men ikväll skall det frossas, jajemen!
Jag ska göra världens lätt godaste kladdkaka och lyssna på "Svängjul" med Lasse Stefanz nu. Den svänger det om! 
Alltså den slår NÄSTAN ALLT annat i kladdkaksväg! I promise! Endast Rich's killer-chocolate-cake är i samma liga som denna. Mmmm....
Det är ett recept ur Heléns bok "Leila bakar". MUMS!!

Endast 1 vecka kvar nu tills mor och far kommer, jag längtar, telefonen är tyst hela dagarna när inte dom är hemma...
Och jag längtar efter dig Hanna... så tomt jue.

Näe, nu ska jag börja baka, ska även göra Nasigoreng till middag.

Ha de bra.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag saknar dig me!!! Det kanns sa konstigt nar inte du ar har!! Jag skulle garna vilja ha ditt recept pa chokladkakan, for det ar sylt dags snart o da behovs mycket choklad:) kram pa dig

2008-12-07 @ 01:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0