Djurliv.

Jag älskar att kliva upp på morgonen och gå direkt till köksfönstret och titta ut...
Fåglarna och ekorrarna sitter som vanligt och mumsar på solrosfrön.
Imorse hade även en ny liten pippifamilj dykt upp.
En otroligt fin fågel som satte färg på träden.
Domherrar, massor av domherrar.
Hur idylliskt känns inte det då?
Ett vitt landskap, vita kristallträd och så små söta rödmagade pippisar i grenarna?

Jag sliter som vanligt fram kameran och fotar. Men det blir liksom inte alls samma sak på bild.
Men här är en bild ändå:



Imorse såg det ut såhär... men det har snöat hela dagen och snöar ännu, so more to come!


Jag lyssnar på julmusik nu och ska strax rota fram nått att ta på mig tills ikväll.
Jag ska strax öppna blåbärsglöggen. Premiär för den idag!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0