Tack Desirée!

Hittade ett roligt tidsfördriv på Dessans blogg!

TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG.
Okej!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Anna Persson... nej jag tror inte de va Anna???

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Hem. Ja jo, jag bor ju här!

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Julia... om ett år... =((((

ÄR NUMMER 15 SÖT?
Erika Wass, ja ooo ja!

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Kim, min gamla vän Heidies lillasyster. Jag minns inte. Flera år sen jag träffade henne för första gången...

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Charloth. Hon flyttade in under mig på Hagvägen och hon är nu en av mina närmsta vänner!!

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Emil 7 år. Min brorson. Det blir nog vilken dag som helst.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Elisabeth. Jaaa, det är ju min svägerska!!

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4 NÅGON GÅNG?
Bonnie. Nej det har vi aldrig gjort.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Brorsan. Haha ja förfan!

PRATAR DU MED NR 35 OFTA?
Lillebror, Hannes alltså. Inte ofta men ibland.

KÄNNER DU NUMMER 1?
Anders Norgemobil. Ja jag älskar honom!

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Brosius. Thomas. Ja lätt...

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
Camilla. Vi är tvillingar på långt håll.

Det var kul.

Nu ska jag hoppa i säng med en film.
Alltså jag ska inte ligga med en film, och jag ska inte se en film hoppandes i sängen.
Jag ska ligga i sängen med händerna på täcket medans jag tittar på en film. =) 
Så tokigt!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

nja tror inte de....puss på kinden kanske??? fulla lär vi ha varit iaf

2008-08-21 @ 23:55:34
URL: http://toloveistolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0