Sommaren 2008.

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort tidigare ?
Japp, bodde i villa. Och gör det fortfarande.... föralltid.... hihi!

Vilka länder besökte du?
Sweden only... har ju bara haft 1 veckas semester....

Är det något som du saknar sommaren 08 som du vill ha sommaren 09?
Jaa... jag ska ha långsemester och åka på semester som man ska!

Vilket datum från sommaren 08 kommer du att minnas?
14 Juni. Hjalmar, jag, Charloth och Micke har en heldag på IKEAAA! Handlade som FAAAN! =)
22 Juni. Julia och Avalea är i Sverige - 2 månader framåt!!!
5 Juli. Vår förlovning.
8 Juli. Hanna, Julia, jag och Magdalena var och såg "Sex and the city" och garvade högst i hela lokalen. Jättekul!!!
12 Juli. En heldag på sjön i Banjos husbåt! LYX!
24 Juli. Lasse Stefanz på Boggberget. Hjalmar, jag, Hanna, Julia, Jalle(?), Skåran, Anna E, Andreas.. m.m... KUUL!
2 Augusti. Konsert med Ea och Ida i Dalhalla!!
7 Augusti. Kärftskiva med Julia, Camilla och Dessi. Suuper!! Bara du som fattades Sofia!
30 Augusti. Personalfest i Brunnvasselbo!.. more to come 'bout that!

Största misstaget?
Att jag jobbade så mycket, både på jobbet och hemma med huset,  att jag inte hade nån tid över till varken vännerna eller familjen.

Någonting som gjorde dig riktigt glad?
När Julia svängde in på gården för första gången.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 08?
Kid Rock - All summer long, Klart sommarens plåga.
Lilla Sofie med nån norsk. (Hjalmar spelade den på repeat)
Fiddelifittan (Hög i bilen med körsång hahaha)

Hur tillbringade du midsommarafton?
På våran altan med mina kära vänner!

Något du önskade och fick?
Mörk choklad från Nya Zeeland! Vilken upplevelse!! =)

Något du önskade dig men inte fick?
Sol på min enda semester vecka. Regn varenda jävla dag! (Bitter över det än...)

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 08?
Söta klänningar från Nya Zeeland- look. ÄLSKAR DOM!

Vad fick dig att må bra?
Att se huset blomma ut inomhus och att få se  Lilla Avalea utvecklas!!

De bästa nya människorna du träffade?

Jalle.. nygammal vän. Har inte sett honom på 5 år. Det var kul!

Sköna citat från sommaren;
Julia blandar ihop engelska och svenska språket. Det är så gulligt!
"Jag räknar på dig" = Jag räknar med dig
"Tar du mer kaffe" = Vill du ha påtår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0