SOL!

Solen visar sig för första gången på min semester. Är det inte underbart!!
Jag sprang direkt ut och padda ner mig i solstolen.
Men jag hade bara ro att ligga där i typ 10 minuter. Jag har en rastlös själ som har suttit instängd i huset alltför många dagar, men mycket har blivit gjort så...
Jag tog fram tre skålar och pallra mig ut i trädgården, fyllde skålarna med jordgubbar, hallon och svartvinbär.
Ska göra en paj imorgon tänkte jag, till kräftskivan, hör och häpna.
Lika bra och plocka åt sig bären nu, för det verkar som om Gud fader har bestämt att regnet är tillbaka redan imorgon igen.

Kräftskiva ja! Jo, jag fick världens dundersurprise igår när min telefon ringde och det var Camilla Bengtsson.
Jösses Bengan va längesen!!
Vi har ju sagt i sisådär femhundraelva år att vi ska träffas och käka kräftor i Augusti.
Augusti kommer och Augusti går...  jo tjena va mycket kräftor vi har käkat då... NOT!
Men nu är det bestämt. Imorgon Torsdag här i Selja. JIPPIIII!!!!!

Jullan och jag ska käka lunch idag på Mora China house! =)

Nu har jag ingen ro i kroppen att sitta längre.

Tjoo!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej tjejen!!! ja nog försöker man njuta av solen när den kommer fram men det är svårt att bara sitta still när man är van vid annat.. själv hade jag u soligt 2 veckor så jag har blivit lat istället :) hihi.. hoppas ni får de mys på kräftfesten!! kraaam Lisa

2008-08-06 @ 22:51:58
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0