Miljövänlig?

MITT HÅR ÄR GRÖNT!! 
Eller det håller sakta men säkert bevisligen på att ändra skepnad från vackra blonda slingor till en mossgrön mögelfärg. Charloth ringde igår och varnade mig.
 
 - Slinga INTE håret nu. Då kan det börja brinna när det reagerar på dom gröna slingorna.
GULP!

Jag gråter.

Hur fan gör jag nu då? Vi har ju nämnligen egen brunn här med gamla kopparledningar och förmodligen mycket järn i vattnet som slingorna reagerar på. Fan jag visste att det skulle hända redan när vi köpte huset men det dröjde ju ända tills nu innan det syntes nått. Då trodde jag att det var ok trots allt.

Jag får tänka såhär så kanske det känns bättre.
Grönt är ju miljöns färg.
Grönt hår = ekologisk.
Wihooo! Jag är 100% ekologisk!
Ekologiska Emma!

Hmm......  nej det känns inte bättre!

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!

Jag vill ju va blondin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0