Lovely morning!

Vilken hääärlig Söndagsmorgon!
Med ljudbok i öronen och springskorna på bär det av ut i naturen!!

Snart...

Jag bäddade rent i sängen igår.
Som fan!
Rev ur dom stora madrasserna och dammsög sängen och slet ut täckena, yttermadrasserna och kuddarna.
Och så när jag gick och la mig igår kväll förflyttades jag ungefär 20 år bakåt i tiden.
Av den rena sängkläder-doften.
Mumun och Moufaff.
När jag skulle sova hos dom kom ALLTID den här doften av rena sängkläder.
Igår kom känslan från då.

Det var så befriande på nått vis, jag ville bara lukta lukta lukta....

Vart tar tiden vägen??

Nu ska jag ut och leta tomtar och troll o skogen.  =)

 

Så här underbart är det ute nu på morgonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0