Emma emma emma...

I kum frå Övdal'n!
Eld er djär ig vel egentligen inte, er ir ju mamma och pappa so ir darifro, ig bar prater Övdalska.

Hihiihi... va kul jag har.... Idétorka. Skrivkramp. Hjärn eko.

Sitter här med hela världen i min famn... rent tekniskt så gör jag det.
Sitter med bärbara datan i knät. Surfar runt ute på cyyyberspace.

Jag känner mig helt tom på ord, vet inte vad jag ska skriva ner. Men ändå vill jag skriva.
Merja ringde precis och ville byta tid imorgon. Så jag ska gå 10.30-19 istället för 7-15.30.
Men det gör åssent, gött med sovmorgon!

Nu al ig gå å sjo wen Hjalmar åld å min.

HÖÖJ!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi.. du e ju bara föööör rolig EMma :) Puss o krams!

2008-08-31 @ 18:08:21
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0