Djup kärlek!!

Vi sitter här hemma och får sånna otrooliga minnen.
Dom flesta par har ju sin "egen" låt, en låt som man förknippar med sin käraste, som påminner om nyförälskelsen.
Våran är "Think about the night" med Smokie.
SJUKT BRA LÅT!!
Första gången Hjalmar och jag blev offentligt tillsammans var 25 Juni 1999. 
Ja, ni som känner oss vet att våra känslor för varann har nog funnits ända sen Bubba-klubbas tid.
Men då på midsommarafton hände detta mirakel.
Vi var så kära, så förälskade, så spirande lyckliga!!

En vecka senare satt jag på ett plan mot Amerika med min bästa vän Julia.
En månads semester, hem till Elli, bara vi 3 skulle ut på galej! Vilken resa sen!
Men gissa hur mycket jag längtade efter Anders?! Nykärast i världen var vi.
På den tiden, hade vi våra bärbara cd freestyles.
Jag lyssnade på den här låten minst 25 gånger om dagen, jag skojar INTE! Om och om och om och om... vi skrev emails till varann ungefär 3 gånger per dag.... jag sved av längtan mitt i min fantastiska resa!!!!!!

Till slut fick Julia och Elli nog och TOG min ÄLSKADE SKIVA ifrån mig. Gömde den, snodde den.
Gaaaaah!! Vår kärlekslåt!

Men tur var det, för efter några dagar hade jag slutat sukta så efter den och kunde njuta av resan till fullo samtidigt som jag längtade efter min nya kille.

Min Anders! Min min min!!

Jag minns vår första träff när jag kommit hem igen.
Vi satt på min säng och kramades i 5 minuter utan att släppa taget.
Han hade köpt nya svinsnygga jeans, ny adidaskeps och var MIN BARA MIN! Haha!

Ja du älskling, 9 år har passerat och många tåg har vi åkt!

Och här står vi idag med läkta hjärtan och nya förtroenden, lyckligare vill jag påstå!

Nu älskar jag dig mer än nånsin!!


Här är låten som gnagde sig in i Julia och Ellis hjärnor tills dom såg rött...



Vilken är eran kärlekslåt??

Kommentarer
Postat av: anna panna

vi har brittan haha...everytime!

2008-08-31 @ 23:30:20
URL: http://toloveistolive.blogg.se/
Postat av: anna panna

everytime. kom ihåg att komma på torsdag. Puss

2008-09-01 @ 22:09:24
URL: http://toloveistolive.blogg.se/
Postat av: jullan

Ahhhh...jag blir tokig bara jag hor den har laten...visst ni var jatte kara och gulligulliga men det gick inte att prata med dig eller att na dig ovehuvudtaget. Okej ska lyssna pa den EN gang tuill sa kanske jag forstar sedan!!!!

Love you

2008-09-04 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0