17:27

... och så har även denna dag strax passerat.
Sista semester dagen och jag antar att jag tillhör en av dom få som faktiskt ser fram emot att få gå till jobbet imonn.
Så mycket trivs jag...
Det ska bli skönt att få en vardag, en rutin igen....
Låter som att jag varit ledig hela sommaren ellerhur, men det är bara en vecka som har passerat. Haha!
Men jag har liksom haft semester med Hjalmar på nått vis oxå. Det är som en sorts semester att han är hemma.
Men visst hade jag gärna haft 3-4 veckor jag oxå.
Det är verkligen galet mycket folk där på sommaren, så det är så skönt när man får ett litet break, nya krafter liksom...

Nu ska vi börja längta efter varann igen... =)

Idag har vi varit och kollat på våran katt, men jösses vilka små änglar. Ååå dom var så underbart söta!!! 
Våran misse är vit med en massa svarta fläckar... jättefin!!!
Och så fick han ett namn oxå, Kung-Kalle ska han heta.
Lilla söta fina Kung-Kalle.
Haha....

Nyss har vi varit ute och gått i skogen, jätteskönt. Mamma och pappa har varit här och hälsat på, nätat in svartvinbärsbuskarna....

Coffeetime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0