Sorry Leksand!

1) Brynäs........16 p (+10)

2) Malmö........16 p (+6)

---------------------------

3) Rögle.........16 p (+4)

4) Mora IK.......16 p (+1)

KOLLA IN DEN HÄR TABELLEN!!

Aldrig har jag väl hållit på Leksand så mycket som idag. FAAN! Ni skulle ju spela oavgjort mot Brynäs, inte förlora med 3-0. :(
Nu är det ju skamligt spännande. Jag pallar inte det här. Uscccch!

Om Leksand vinner mot Malmö på torsdag eller Västerås vinner  eller tar en poäng mot Brynäs, då får Mora en elitserieplats, förutsatt att dom vinner.
Insatt jag är va? :)

Nu ska jag koppla bort det där. Jag har ett annat problem som är mycket mycket större just nu, nämnligen:
Vi har jättemycket järn i vårat vatten. Vi har egen brunn i Selja dit  vi ska flytta och då oxå mycket järn i vattnet, vilket inte är bra, då kan mitt hår bli grönt när jag tvättar det.
Det suger ju.
Det är katastrof om det är så.
Och så är det nog.
Vad gör man då?? Kan man sätta in nått filter eller kommer jag inom en snart framtid att likna en levande snorkråka?
HJÄLP!!

Jag är ledsen å Leksands vägnar som har satsat så hårt på att komma tillbaka till Elitserien.
Mora och Leksand skulle ha åkt upp, och krigat tillsammans för Dalarna!!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0