Nedräkning...

Ja nu känns det bara som en transportsträcka.
Snart är det dagen D!
Vi flyttar från Hagvägen efter 5 virvelvindsår här.
Det är så jag kan beskriva tiden på Hagvägen. En virvelvind. 
Skratt, tårar, ilska, hat, svek, vrede, lycka, besvikelse, ångest, hämnd, KÄRLEK!

Mycket har rullat igenom våra liv här. Och i slutändan så är det VI ändå!
Hjalmar och jag!
Box på näsan till er som försökte sära oss åt!

Nu blir det bara bättre och bättre!  Dom 4 V:na artar sig!
Volvo, villa, vovve, vagn....
Volvo... check!
Villa.... check!
Vovve.... inte än
Vagn.... inte heller än.

Fortsättning följer....

Och FAN va härligt det känns!
Inte skadar det att VÅREN är här heller!! Varmt och SÅ JÄKLA fint ute nu!! ÅååÅ!!

Nu ska jag sova! Nattinatti på er!

Kommentarer
Postat av: elvenman

Drar snart jag med, har klart med en 2:a på tomtebo. Om mindre än ett kvartal...

2008-04-21 @ 23:02:08
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0