Ledig!

Inatt drömde jag att det var krig i Sverige. Fyfaaaaaaaaaaaaan va hemskt det va!!
Vi skulle gömma oss på en vind i vårat nya hus.
Alex Schulman (hur fan kom han in i drömmen????) var våran ledare och såg till så att alla hängde på. 
Det var typ 20 pers bland annat min mamma och pappa. 
 
Men sen hittade dom gömman på vinden, och då trodde vi att vi skulle dö.
Men då hittade Alex en hemlig lönngång under golvet som vi skyndade oss ner i.
Så vi klarade oss när dom kom upp på vinden! JihoO!!

Nej usch vilken mardröm.

Idag är det strålande solsken och jag är super ledig!

Hörs senare!

Lite Aprilbilder...

image251 
Jag och vattenkopps älsklingarna!


image252 Sminkade och fina!
Elvira såg när faster Emma målade ögonbrynen och då ville hon också göra likadant.

image253 
Emil har nånting på 50 vattkoppor men några börjar torka nu... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0