Ledig, sola, packa, städa, tvätta, hockey.

Allt på en gång JAJAMENSAN!

Igår när jag skulle skriva lite här så funkade inte sidan. Och jag har ju inte skrivit på ett tag.
Leksand vann över Mora (till sist) med 2-0 och vi var väl lite nere över det ett tag, men skam den som ger sig.
IKVÄLL BLIR DET STORDÄNG LEKSAND!! (fan om Leksand mot all förmodan skulle vinna nu, vad jag skulle få äta upp det här då... =/) Jag är fan inte säker på nånting och att jag ens bryr mig är ju enastående.

Det vart således en utgång på lördagen med min kille och Hanna som chafför.
Charloth och Micke var med på förfesten oxå.
Ute var det sådääär... konstigt folk och köttmarknad mest...

Va jobbigt det är att packa ner alla sina belongings i kartonger. Urk...
Jag har ingen inspiration nu då jag är DÖÖÖÖÖÖÖ HUNGRIG!

Men jag kommer tillbaks, jag lovar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0