IDIOT!!

Jag är så upprörd!! Så jävla arg!! Åååååååå!! Han har alltså mördat både Engla och Pernilla den där IDIOTEN!!
MÖRDARE!

Hur kan man göra så? Jag förstår fan inte!?!
Sånt här gör mig så jävla arg!
FAN!

Ja jo... helgen har förövrigt varit lugn. Hjalmar fyllde 27 år igår.
Vi var hem till mamma och pappa och åt mat och tårta, Keste och Clas var med också.
Det var det enda vi firade... och det var perfekt och supersmarrigt!

Jag har även blivit tokförkyld och vi har åkt lite grejjer till huset.
Man tar till sig huset mer och mer nu. Det är verkligen sant! 
Efter många om och men fick vi till tapeterna oxå, så nu är det bara att beställa dom. 
Hjalmar fick välja i vardagsrummet och jag fick välja i hallen, sen valde vi köket gemensamt. 
Det kommer bli så jävla snyggt tror vi! :) 
 

Dom här 2 töserna längtar jag myyycket efter nu....
image244


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0