Dagen som passerat...

Nu börjar det se tomt ut i lägenheten. Gardinerna åkte ner idag.

Förövrigt så har jag haft en ganska bra dag. Som sagt har det varit SOOOL!!
Jag har umgåtts med mor och far, vi har varit och beställt en ny soffa, handlat, och suttit i solen och gassat.
Sen åkte jag hem och lagade mat innan jag gick en promenad, samma vända som Charloth och jag gick igår.
Såå underbart väder så man vill ju bara vara ute precis hela tiden.

Och kvällen har jag spenderat med att gnugga gnugga gnugga spisen, ugnen och kastrullskåpet. Herrejösses va lortigt!
Sen kikade Charloth och jag på "Desperate housewives" såklart... och nu ska jag gå och slagga!

Natt natt!

/Emma.

image254

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0