Besvikelse...

Jag skrev "sorg" som rubrik först men ångrade mig fort.
Jag vet vad det innebär att ha sorg och det här är inte ens i närheten av det, tack och lov...
Däremot är "besvikelse" ett passande ord.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!

Mora har hoppat ner från finrummet till baracken, alltså blir det allsvensk hockey nästa år.
Men men... skam den som ger sig.
Det är bara att resa sig och komma igen, eller vad säger man?!
Jag tycker synd om dom... Leksand som grejade en seger och allt... dom hade det i egna händer.

Ja ja.

Idag ska jag jobba till 17,00 sen är det HEEEELG!! Wihooo!!

Have a nice day!

image242 Hossa kom tillbaka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0