Tisdag igen..

Ännu en dag tar fart.
Här sitter jag vid köksbordet och avnjuter min mumsiga frukost.
Jag ÄLSKAR äggröra!! LOVE LOVE LOVE!! Med lite paprika, färska champinjoner och rödlök. MUUUMS!!
Man står sig i typ 100 år!!
Lyssnar på Adam och Gry oxå...

JAG ÄLSKAR HÖSTEN!! Fyfan va underbar den är. Det blir ruggit och kallt ute, man får mysa ner i soffan under filten med levande ljus överallt, plocka fram tofflorna och bara myyyyyysa! Åh! 
Igår hade vi tjejkväll med Björn igen. Jag, Julia, Hanna och Sofia. Mina pullor..
"pull, pull, pull, pull, pull, pull.... " Åh jösses! Haha.. vi såg på  filmen från Fias förfest i Lördags. Haha!
Så nu vet Björn varför tjejer alltid måste gå in minst 2 på toa. Hihi!
Vi filmade ett typisk (för oss mindre normala) toalettbesök. Ett x antal stycken filmades faktiskt.
Och vi är allt annat än 24, 25 och 26 år gamla.... Tihi!

Jag älskar min nya filmkamera!!!!! =) Åh va många roliga minnen jag ska fylla dvdhyllorna med!! =)

Idag har jag ett sånt där tråkigt lökpass. 13-17. Har 2 sånna per månad och dom är såååå boring.
Jag vill ju jobba länge. =)
Imonn är jag ledig och då ska det ske en förändring med mig! =) =)

Nä nu ska jag göra mig schnygg och sen åka ner på stan och shoppa lite! =)

Kram på er!!

image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0