Nya Zeeland.

Nu är det nästan som bestämt.
Hanna och jag drar ett halvt jordsnurr bort, till Nya Zeeland och vår underbara BÄÄÄSTA vän Julia Jones. Yihooo...
Vecka 2 år 2008. DÅ! =)
Försöööööööööööökte verkligen att få med Hjalmar men han ville inte. Och jag kan ju förstå det, det är ju ganska långt och flyga första gången.
Kul ska det bli iaf. Men Hanna och jag hade tänkt se oss om lite där oxå, kanske ta oss till södra ön och se inspelningsplatsen av Sagan om ringen och lite sånt.
Sist jag var där var man ju full typ 2 månader i sträck men nu ska jag verkligen inte gå så hårt ut. Nej nej nej nej... nu är ju situationen helt annorlunda oxå. =)

Men fy va trött jag vart. Har varit på personalmöte på Kaffestugan och käkat efteråt.
Kul kul var det....

Sitter här och spanar in gamla kort från förr. Ja, mycket roligt har man ju varit med om minsann. Mycket trist oxå, men det är väl livets hårda skola det... inget att haka sig på. =)
Det roliga får ju ändå på nått vis överväga allt det grå!
Nä nu ska jag gå och sova!!

Ha de så bra mina vänner.

Tihi!

Kram å puss!

image34

Summer Garden, Alanya Turkiet.
BMW:n som står upp parkerad åkte vi i dit... Julia, Heidie och jag. Hahaha. Julias 50-taggar ragg. Tihi! =D

Tyckte kortet var så himla fint på nått vis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0