Min kvinnliga kärlek!

Jag vaknade av mig själv typ 7 imorse. Pigg som fan.
Åtta ringde en ledsen och fruktansvärt överansträngd bästa vän. Vi pratade lääääänge om livet och om oss.
Jag ÄLSKAR dig gumman min!
Det finns ingen människa i hela universum som jag kan ty mig till som till henne, och samma sak är det för henne. Vi är så jävla sammanlänkade så det är fan ruggit ibland hur jävla mycket vi kan och vet om varann.
Som sagt, hon har det inte lätt alla gånger och självklart stöttar jag henne till 700%.
Vill hon gräva ner sig så tar jag en kudde och filt med mig och kryper efter....
Ja, rent hypotetiskt, mår hon dåligt så faller även jag med som tröst.
Vi är så jävla lika men ändå så olika. Alltså, vi går igenom samma sorts känslor och tänker så himla lika, men vi har helt olika viljor i livet och vi faller för helt olika sorters killar...  vilket är bra.
Jag hade en vän en gång som var alldeles för lik mig själv och då är det lätt att det slutar som det gjorde.

Fan va jag är djup, har vi oxå kommit fram till. Hihi...
Så nu lägger jag av innan folk tror jag är helt crazyyyyy. =)

Hanna och jag ska ner på resebyrån om en timme och perliminärboka resan.
Det känns som att den här resan för mig är den sista innan jag blir "vuxen"... alltså jag menar inte att jag ska dit och svina som ett as. Jag menar att när jag är tillbaka så är det allvar som gäller.
Jag kanske t.o.m vill gifta mig. =) Men det måste man ju vara 2 om....

Idag kommer Hjalmar hem igen... fan va veckorna rullar på.. inte konstigt att man åldras så jävla fort.. GAAAH!! =)

Nä här kan inte jag sitta längre, måste ju göra mig iordning.

Jag läser mina meningar högt innan jag skriver ner dom här.... konstigt va? Nån mer som funkar så eller är det bara jag?

Hmm...

Ha de!

image36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0