Lördagskväller.....

Ååå... jag har ätit.. ätit gooood mat! =)
Mamma och pappa har fått 135 kilo (!!!!!!!!!) älgkött idag så vi var dit och fick oss en ÄLGFILÉ!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!! Say no more!!

Till det vart det klyftpotatis, kantarellsås, ruccolasallad, halloumiost och vitlöksbröd.
Om det kn***a i munnen??? DJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Hjalmar förstör ju genom och vräka på ketchup och beasås... Iiiii.... =)
Och nu är jag så mätt så jag kan knappt prata.

Egentligen är jag nog aptrött, men jag har verkligen ingen lust att sova.

Sitter här återigen och letar billiga Nya Zeeland tickets.
Kan verkligen inte fatta att jag snart strosar på gatorna där igen.. om så inte lika länge som sist, men jag trodde ju inte att jag skulle komma iväg dit igen. Och så ska det bli så jävla kul att ha nån med sig. =)
Jag kommer ihåg när jag anlände i Auckland sist. Helt jävla jetlagd, Jullan mötte upp mig apbakis. Haha.. vi gick på starbucks och satt där i typ 4 timmar och pratade om ALLT! Allt som hände här hemma då.. mummel.. haha.. jaja.
Vi skulle ta in på hotell och stanna i Auckland i några dagar, Julia tyckte vi skulle ta in på Hilton.... men jag VÄGRADE! 3000 spänn för en natt..  hon fick nöja sig med ett hostel som bara kostade 120 spänn.
HALLÅÅÅ... so what vart fan man snarkar lixom. =)
Å vilka diskussioner vi hade.

Å va jag drömmer mig bort... =)

image38

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen tror jag.... känner mig så sliten.

Ha de så länge!


Kommentarer
Postat av: Stickis

Va kul att träffa er oxå!! Ja vi får ta oss en tripp ner till Götet sen! Skulle varit jätte roligt! =) Kram kram

2007-09-23 @ 17:41:54
URL: http://stickis.blogg.se
Postat av: elvenman

Hallah!
Ska du med och simma på onsdag då?

2007-09-23 @ 22:27:15
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0