Jobb jobb jobb jobb....

Men imonn är jag ledig! Då ska jag och min Julia umgås heeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen!! =)
Även om hon är bamsetrött, eftersom Avalea älskar att vara uppe på nätterna numera. =/
Hehe... ja vi har ju en del att prata ur oss om, om man säger så då.

Uuu... jag gillar när det regnar, speciellt när jag ska jobba. Då kan jag egentligen jobba hur mycket som helst.
Jaha... nä här sitter jag och kokar ägg lixom. Det är nog klart snart.
Och inte var jag så skrivarsugen direkt heller....

Hoppas ni får en bra dag out there!

image30

Kommentarer
Postat av: elvenman

LAX idag eller?
Funkar telefonet bra som det ska? Eller är det bara så att du jobbar och står i?

2007-09-10 @ 18:14:55
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0