Jag blir så...

... JÄVLA IRRITERAD!!
När ska man få leva sitt liv ifred EGENTLIGEN?? Det har ju gått ett tag nu men det kan man ju inte tro.
Hela familjen hm hm hm verkar ju älta så inni bomben.
Herregud!
VAD LIDER NI AV??
Jag blir bara så JÄVLA matt och irriterad.
Shit, deal with it and move on... lilla gumman...
USCH!

Annars har kvällen varit toppen.
Min kille, SOM JAG RÅKAR LEVA MED OCH ÄLSKA ÖVER ALLT ANNAT, ligger och sover nu och jag ska joina honom.... Trött som tusan!


Tack för en SKITTREVLIG kväll underbara vänner....

Pussogodnatt!

Kommentarer
Postat av: Spunk

Tack själv!! Det var riktigt trevligt =) Det får vi göra om snart igen ;) Puss!

2007-09-02 @ 17:29:03
URL: http://zphanky.blogg.se
Postat av: elvenman

Va nu?
Ska vi inte sparka igång veckobadet snart? Vilken dag passar dig? Vill någon mer vara med och plaska? Jag antar att Thomas och Jejk är på G från mitt håll.

2007-09-02 @ 22:26:52
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0