Date med mamma

Morning!
Idag är hela min lediga dag planerad in i minsta detalj.
Mamma och jag ska till gymmet om en timme, duscha där och sen gå ner på stan och käka lunch och mingla runt lite i affärer.
Efter det ska jag på date med Julia och Avalea. =)
Och vi har väl miljoner saker att prata om som alltid, ända tills det är dax att sticka ner och spinna med Hanna och Bonnie.
Och SEEEN, efter spinningen har vi vår fantstiskt roliga tjejafton.
Och efter den sängen igen...

Thats my day! Kul kul!

Synd att jag denna månad är ganska pissigt pank.
Kan ju knappt handla en mjölkliter... eller jo.

Så jag återkommer väl ikväll och ser om det har gått som jag planerat! =)

image33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0