Årets värsta dag!

För mig iallafall!!
Jag har sovit som en bajspåse inatt. Usch!
Vaknade halv fyra och låg och tänkte på bilen till kanske halv fem.
När jag väl somnade så DRÖMDE jag om bilen oxå.
Så när jag vaknade igen halv åtta så gick jag upp. Redan då rasa det krokodiltårar längs kinderna. =....(
Jag är så himla ledsen alltså....
Hur kan man vara så känslomässigt realterad till en bil? En sak, ett dött ting??
Tårarna tar då aldrig slut och om 2 timmar är dom här och hämtar den.
Jag har avsagt mig och ska inte vara med när den försvinner, det skulle nog bli för mycket för mitt hjärta.

Nu har jag iallafall varit och knäppt kort på den överallt.
Och så har jag varit på kaffestugan och köpt nybakt bröd.
Nu blir det en dusch och lite kaffe och mumsigt bröd så kanske jag blir glad igen.

Hoppas hoppas!

Ha en bra ni andra, det är den 1 september och solen skiner ute.

Sverige är fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0