Tvättrutinerna...

Tänkte tvätta nu när jag är ledig + att tvättkorgen är ÜBERFULL.... men det är nån som har ockuperat tvättmaskinen... och så har den stått heeeeeeeeeeeeeeeeela dagen sen igår.... + att linorna är knökfulla....
Varför tvättar man när man inte är hemma? Och det i flera dagar....

Det finns ju faktiskt fler i huset som vill använda maskinen! Så nu surar jag faktiskt lite över det!! MORR!!

Har varit (hör och häpna) på SOPPLUNCH i Andreasgården med mammsen och pappsen....
Moahaha... det var väl medelålder 65+ där. T.o.m mamma och pappa drog ner medelåldern.... 
Men gött vare minsann!  =)

Trist utan datorn... kan lixom inte poppa musik... =( Dumma dator å pajja sådär... tur att Doktor Björn bor breve. =)
BTW så verkar han poppa på rätt rejält... det dunkar i min sovrumsvägg... Dunkdunkdunk....
image61

Kommentarer
Postat av: elvenman

Tja, ibland kan man juh fundera och bli MÅTTLIGT irriterad. Jag är snart för någon form av bokningssytem med böter om man inte tar reda på tvätten "inom rimlig tid", alternativt att den läggs i karantän i 2-8 veckor.

2007-11-14 @ 23:02:18
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0