Tisdag.

Brüdarna åkte nyss och Bjänn har gått in till sig. =) VI har haft TV-spelskväll med öl och pizza. =) Yaay!
Hur kul som helst!! Haha!!
Ååå det är så skönt att umgås med vännerna!!

Idag har jag haft en relativt aktiv dag.
Har varit hos mamma och pappa typ hela dagen och rensat ur mina kartonger med grejjer som jag har haft där staplande på varann sen jag flyttade härifrån för snart 2 år sen (MARDRÖMSTID)
Hittade även MASSA gamla kort på mig och en gammal vän som jag ville elda upp helst... haha... (som Jennifer Aniston eldade upp sin bröllopsklänning, som ett tecken på att man har gått vidare)... men mamma tyckte det lät lite väl ritualiskt. Hon la dom upp och ner i en kartong... som om jag skulle vilja ha kvar dom då!? Njet!!

Hittade en massa roliga saker som jag helt glömt bort att jag äger och har.
Men mycket kastades och arkiverades. Orkar lixom inte ta in grejjerna här igen... finns lixom ingen plats heller... man har ju en massa andra saker som man har fyllt på med nu allt eftersom....

Försöker ladda upp bilder på min facebook från ikväll men det är typ omöjligt. 2 kort på 15 minuter har laddats upp.... jag gav upp... snacka om seg dator... =( Synd!

Sov gott!!


TVSPELSAFTON!!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0