HEJ MITT VINTERLAND!!

Oh my god... tänkte jag imorse när jag kollade ut!  O_o
Rena rama paradiset. Snööööö på vintern!!
Precis som det ska vara!! =)
Ååå!!
Så gööööött med fyrhjulsdriven och automatväxlad bil... jag säger bara SKITBRA!

Sitter här och bara myyyyser med min filt just nu. Hjalmar har åkt till Vinäs och kollar på hockey.
Heja Mora!!
Men jag gillar att bara hemma och lata mig massoooor!!
Lyxfällan och Medium står på tablån ikväll!!
Snart är det bara en månad kvar tills vi åker mot solen, sommaren och andra sidan jorden.
Så gott som så långt man kan komma utan att vara på väg hem igen. Coolt va?! =)

Det går verkligen inte att ladda upp bilden... alltsåå... va är det frågan om!! GALEN BLIR JAG SNART!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0