Alltså...

Jag vet inte vad det är med mig idag!
Det är ju så olikt mig att bara ligga på soffan som en säl när det finns så mycket annat jag kan pyssla med härhemma. 

Kom iallafall iväg till gymmet, det vart inte många hästar där inte... haha.. tog det typ jäääkligt lugnt.
Efter det så åkte jag hem och käka lunch. 
Sen SOMNADE jag på soffan... skulle ju till Desirée och umgås... =(

Nu har jag hunnit till Ica och handlar ingridienserna till middagen ikväll... nu vill jag bara sitta här...

Utanför ica mötte jag Alex:
- Men oj, va sliten du ser ut då....
- Ja, jag är trött... sa jag och gick.

Trevlig tjej!

Nu jobbar gubbarna jävligt segt däruppe... det är nog inte som det ska med nått idag.

KAFFEEEEEEE!!!!

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0