SNÖÖÖ.... och många minnen!!

YIPPPIIIIE!!!
Jag var som ett litet barn imorse när jag vaknade och såg att det snöade!!
Åååå... det är sååå mycket trevligare och mysigare med snö på marken!!!!
YES YES YES!!

Lyssnar på julmusik just nu... så fint!
Jag drömde om mormor och morfar inatt, och huset i Rot, och min morbrors underbara hund Charlie.
Vet inte var morbror Magnus var...
Det är i mina drömmar jag kan se och känna er nära mig!! Tack för att ni visar er i mina drömmar ibland...

Såhär blir jag när jag lyssnar på julmusik.. sentimental som FAN!
Julia och jag pratade, när hon ringde, om när vi vareeeenda lucia fick vara Lucior nere på Handelsbanken... haha... det var bara vi två i Handelsbankens luciatåg. 
Hela personalen satt uppradade i personalrummet och såg sådär lyckligt på oss för vi var ju såå fiiina och duuktiga när vi staplade in där i våra plastkronor och sjöng "Sankta Lucia"...
Minnen minnen... 
Vi fick alltid nån present av nått slag med en "Handelsbanken" logga på.. typ en mugg, penna, spargirs... eller dylikt!

HAHAHA!!! Jag hade glömt dom där luciatågen tills jag såg korten här om dan....
Jag skriver mer sen efter jobbet.... idag är en skrivar dag!!

Puss på er!!

Jag bjussar på en bild på Avalea idag!! Sötaste bebisen!!
image86

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

åååh va stor hon har blivit. sötisen!!!! kom ihåg att sno hem henne =)

2007-12-10 @ 12:03:52
URL: http://www.nogg.se/qeso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0