Julbak!

Jajamensan!
 Idag ska jag baka... tryffel, kola, chokladbräck och en massa gött julgodis!! =)
Ska strax  brumma iväg och handla ingredienser!
Jag lär väl va galen och slita mitt hår innan den här dagen är över... jag är rätt så klantig vad det gäller typ ALLT!!
Men vi behöver lite julgodis i vår lilla familj.... framförallt behövs julgodis på våra tjejkvällar!!

Jag har faktiskt börjat packa inför resan nu..... i huvet!!
DÅÅ är det nära att resväskan åker fram.
En heeel nykter månad på Nya Zeeland i värmen, solsken och massor av god mat som Rich ska skämma bort oss med... GAAAAAAAH!!!!

Jag har en jul låt på repeat idag, som jag brukar ha varje jul. "Julen är här" är ju så otroooligt fin.... Jag är så känslig för dom här jul låtarna alltså... oj oj oj!!
Och jag kan höra den om och om och om och om igen... utan att tröttna!

Äsch... här sitter jag latar mig när jag istället borde irra runt på ica nu och leta bakplåtspapper och folieformar!

Ha en bra dag på er!!

Bjussar på en bild på Rich's bakgård  med hot tuben som vi snart ligger i under stjärnorna! =)
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0