Work-butt-off-day!

Som vanligt dessa lördagar.

Men nu mår jag dessto bättre. =)
Sitter här med en baileys med is.
Superduper mumma!! =)
Väntar på att Skåran ska ringa så jag kan cykla bort dit, där blir det lite matlagning, rödtjut och tjejsnack.
En relativt lugn kväll för mig då eftersom jag är en av dessa stackare som måste jobba j***a söndagar.

Så ingen krog för mig tyvärr, även om det vore skoj, var ju asalängesen man va ut sist. PÅ KROGEN framförallt!

Men det är väl kanske inte så mycket att sträva efter heller....

Kollar just nu på "riskfyllda förlossningar" på TV4 Fakta. Fyfasen...
Föder man ett friskt barn ska man vara lycklig.

Äsch, en till baileys nu sen cyklar jag dit.

Ni andra, ha en bra kväll!

image8image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0