Tårar.

Idag är ingen bra dag.
Jag vet liksom inte hur jag ska kunna sluta gråta innan jobbet börjar om en timme.
Man kan ju liksom inte gå runt och böla över en bil. Men det gör jag.
Mycket! =,( Och det började nu.
Ringde till pappa nyss och grät lite i luren.
Jag bara gruvar mig över det som komma skall. På Lördag försvinner den, FÖR ALLTID!
Jag vet att det är fånigt men den är så jävla speciell. SÅ JÄVLA SPECIELL!
Det där minnet som jag hade av att morfar sa till mig att han aldrig skulle sälja dodgen är idag så jävla vagt.
Jag kommer knappast ihåg det.
Och vad gör vi nu? Säljer den.
 Varför gick jag inte fordon eller nått på gymnasiet så hade jag kunnat ta hand om den själv.
Buhuhuhuuu....

Jag minns lukterna.
Huset i Rot luktade Mormor och morfar och nu är det sålt, Dodgen luktar Magnus, och nu ska den säljas.

Det enda som kommer finnas kvar är en rutten doft av ånger...

Usch va jag skriver massa ointressant.
Skriva ur mig är jag bra på.
Jag ska ta tag i min jobbiga dag och försöka bli glad för om en timme ska jag vara på Kaffestugan, pigg och allert.
Hoppas ni andra därute har en bra dag denna fina höstdag!

Tjo!

image12image13image14


Kommentarer
Postat av: elvenman

*tröstkramas lite*

2007-08-29 @ 17:42:46
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0