Lädish, leddig, lehidg...

... hur fan stavas det? LEDIG så var det ja, det är så sällan jag får uppleva detta så jag glömmer bort både innebörd och stavelse. Det är lite mitt eget fel eftersom jag jämt när jag är ledig ska dra igång med storstädning eller nått annat...
Idag är min lediga dag från jobbet och vet ni vad?! Jag tänker vara helt fucking jävla tokledig. 
Jag ska njuta när dammråttorna killar mig under fötterna och jag ska med nöje sätta mig på kissringstoan och stirra på pubishåren och tandkrämsfläckarna på golvet ;p, bara vara LEDIG LEDIG LEDIG, inte göra ett smack!

Ska lämna byggnaden om nån timme och bege mig till Blåmesstreetan.
Hjälpa pappsen med tätningslister på deras nymålade fönster.
Det värmer bra mycket mer i hjärtat att hjälpa mina föräldrar än ett städat och rent hus!

Jag ska även pyssla lite, göra klart min välkommensten och slipa lite på gammelfönstert som ska bli spegel.
Mobiltelen är ju stonedead fortfarande, och det sägs att en uppdatering av den ska få den som ny igen.
Ja och vad behöver man för att koppla mobben till datan?! EN USB-KABEL, men det har inte SonyEricsson vett att skicka med sina telefoner, så nån sån har jag ej!
Är det någon som har en sån att låna ut till mig i ca 17 minuter, eller måste jag köpa en??
Det är frågan...
Slutar väl med att jag lackar och köper en ny nalle istället, en Nokia som alltid fungerar!

Ja men tro om jag ska koka mig en rykande kopp vaniljkaffe och skrapa fram en plats vid köksbordet och titta ut. Haha nej så illa är det inte, köksbordet är rent iaf. :)
Men hur mycket jag än vill och försöker titta ut, så ser jag inte längre än en meter ut från huset, dimman ligger tät. Sommaren försvann lika fort som håret på benen växer...
Men det gör mig ingenting, för jag är LEDIG!!!!!!

Ha en fin dag!!



Felix ♥ chillar i soffan. Skön liggställning...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0